GARANCIA

Az általunk forgalmazott termékekre, a Magyarországon érvényes jótállási feltételek vonatkoznak!



Mennyi a Garancia idő?


Legalább 2 év garancia érvényes valamennyi termékünkre, de vannak olyan termékcsoportok melyekre eltérő garancia időt vállalunk, ezek az alábbi felsorolásban láthatóak:

Hűtők, fagyasztók - 3 év garancia (2 év teljes körű + 1 év a kompresszorra)

KIÁRUSITÁS menüben lévő termékek - 6 hónap garancia

Heti Akció menüben lévő termékek - 1 év garancia


 Háztól Házig Garancia!

Mit tegyél ha a terméked garanciális időn belül meghibásodik?
1. Vedd fel a kapcsolatot a PlazaMarket.hu -val e-mailben
2. A személyes kapcsolat felvételt követően a PlazaMarket.hu INGYENESEN elszállítja és átvizsgálaja a meghibásodott terméket és MÁRKASZERVÍZBE juttatja el azt.
3. A termék megvizsgálását követően e-mailben értesíti a vásárlót a MÁRKASZERVÍZ eredményéről.
4. Javítást vagy a termék cserét követően a PlazaMarket szervizese újra átnézni a terméket, hogy hozzád csak is kizárólag kifogástalan termék kerüljön vissza.
5. INGYENESEN visszaszállítjuk hozzád a megjavított vagy kicserélt terméket.
Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
 
 
Valamennyi termékünkre Garanci Pluszt adunk!


Mit jelent a Garancia Plusz?


A garancia időn belüli meghibásodás esetén, e-mailben történő bejelentést követően, a PlazaMarket futár szolgálata INGYENESEN elszállítja a vásárolt terméket a PlazaMarket központi szervizébe, ahol átvizsgálja és az adott MÁRKASZERVÍZBE továbbítja azt.
A PlazaMarket központi szerviz is állíthat ki szakvéleményt a hiba bejelentés elutasítására, amennyiben a termék meghibásodása nem felel meg a garanciális követelményeknek. A megjavított terméket a PlazaMarket szervizes szakemberei a visszaszállítást megelőzően újra átvizsgálja a terméket, hogy Ön, kizárólag olyan készüléket kapjon vissza, ami tökéletesen működik.
Így duplán garantáljuk, hogy a megvásárolt terméke kifogástalan állapotban kerül vissza Önhöz. A szervizbe, és a visszaszállítás díját is a PlazaMarket fizeti, így KÉNYELMESEN és INGYEN történik a garanciális javítás.
 
 
72 órán belüli meghibásodott a terméked?



Amennyiben a vásárolt terméked 72 órán belül meghibásodik, jelentsd be hozzánk a hibát, írd le pár sorban a hibajelenséget a service@plazamarket.hu e-mail címre!
Kérjük csatold a számlád másolatát és a garancia jegyed! Ha véletlenül nincs már meg a garanciajegy, akkor elég a számla másolatát elküldeni nekünk e-mailen és mi így is fogadjuk a hibabejelentést.
Ezután munkatársunk 24 órán belül jelentkezik és tájékoztat a további teendőkről.

Biztonságos webáruház
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Megbízható bolt