GARANCIA

Az általunk forgalmazott termékekre a Magyarországon érvényes jótállási feltételek vonatkoznak!



Mennyi a Garancia idő?


4év garancia: mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szárítógép, hűtőszekrény, fagyasztószekrény, fagyasztóláda, tűzhely, beépíthető sütő, beépíthető


főzőlap, beépíthető mikrohullámú sütő, páraelszívó


Legalább 2 év garancia érvényes valamennyi termékünkre, de vannak olyan termékcsoportok, melyekre eltérő garanciaidőt vállalunk, ezek az alábbi felsorolásban láthatóak:

1 év garancia:  Sport és szabadidő, Iroda, Bútor, Motoros kiegészítők, Kerékpárok, Gumi kategóriában lévő termékek


 Háztól Házig Garancia!

Mit tegyél, ha a terméked garanciális időn belül meghibásodik?
1. Vedd fel a kapcsolatot a PlazaMarket.hu -val e-mailben
2. A közvetlen kapcsolatfelvételt követően a PlazaMarket.hu INGYENESEN elszállítja és átvizsgálja a meghibásodott terméket és MÁRKASZERVIZBE juttatja el azt.
3. A termék megvizsgálását követően e-mailben értesíti a Vásárlót a MÁRKASZERVIZ eredményéről.
4. Javítást vagy termékcserét követően a PlazaMarket szervizese újra átnézi a terméket, hogy Hozzád csakis kizárólag kifogástalan termék kerüljön vissza.
5. INGYENESEN visszaszállítjuk Hozzád a megjavított vagy kicserélt terméket.


Minden egyes termékre gyári garancia érvényes, és márkaszervizben történik a szervizelésük.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
 
 
Valamennyi termékünkre Garancia Pluszt adunk!


Mit jelent a Garancia Plusz?


A garanciaidőn belüli meghibásodás esetén, e-mailben történő bejelentést követően, a PlazaMarket futárszolgálata INGYENESEN elszállítja a vásárolt terméket a PlazaMarket központi szervizébe, ahol átvizsgálja és az adott MÁRKASZERVIZBE továbbítja azt.
A PlazaMarket központi szerviz is állíthat ki szakvéleményt a hibabejelentés elutasítására, amennyiben a termék meghibásodása nem felel meg a garanciális követelményeknek. A megjavított terméket a PlazaMarket szervizes szakemberei a visszaszállítást megelőzően újra átvizsgálják a terméket, hogy kizárólag olyan készüléket kapj vissza, ami tökéletesen működik.
Így duplán garantáljuk, hogy a megvásárolt terméked kifogástalan állapotban kerül vissza Hozzád. A szervizbe szállítás, valamint a visszaszállítás díját is a PlazaMarket fizeti, így KÉNYELMESEN és INGYEN történik a garanciális javítás.
 
 
72 órán belül meghibásodott a terméked?



Amennyiben a vásárolt terméked 72 órán belül meghibásodik, jelentsd be hozzánk a hibát, írd le pár sorban a hibajelenséget a service@plazamarket.hu e-mail címre!
Kérjük, csatold a számlád másolatát és a garancia jegyed! Ha véletlenül már nincs meg a garanciajegy, akkor elég a számla másolatát elküldeni nekünk e-mailben és mi így is fogadjuk a hibabejelentést.
Ezután munkatársunk 24 órán belül jelentkezik és tájékoztat a további teendőkről.


módosítva: 2019.03.22.  13:15

Biztonságos webáruház
Árukereső.hu Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Megbízható bolt